week 17 5 en 6 mei 2012 Weekend +niagara falls!! - Reisverslag uit Aylmer, Canada van Jack Eekelen - WaarBenJij.nu week 17 5 en 6 mei 2012 Weekend +niagara falls!! - Reisverslag uit Aylmer, Canada van Jack Eekelen - WaarBenJij.nu

week 17 5 en 6 mei 2012 Weekend +niagara falls!!

Door: Jack van Eekelen

Blijf op de hoogte en volg Jack

08 Mei 2012 | Canada, Aylmer

Weekend.

Zaterdag 5 mei 2012

Vanmorgen heb ik mijn stalwerkzaamheden gedaan en zijn we daarna jongvee gaan verhuizen. alles moet doorgeschoven worden naar een groter hok. na dat dit gedaan was heb ik nog de hoog drachtige vaarzen en koeienstal opgestrooid. om 16:00 ben ik gaan melken.

om half 8 heb ik me klaar gemaakt om naar Martijn te gaan. Daar verzamelen Corne, Mandy, Rik, Martijn en ik ons. ook zijn er nog andere stage lopers van andere scholen bij en gaan de zonen van de Fam lith mee uit naar guelph.

Voor dat we naar de Ranch gaan, gaan we naar het studenten huis van Hans van lith. dit is een van de zonen van van Lith waar Martijn stage loopt. na dat we al onze spullen gedropt hadden in huis zijn we met een emmer vol met flessen naar een ander studenten huis gelopen. Eenmaal aangekomen staan we in vol huis met andere studenten. Na dat je jarige gefeliciteerd was hebben we een taxu besteld en zijn we naar de ranch gegaan. Hier hebben we een super avond gemaakt. Na afloop zijn we nog even door de MC Drive gelopen en met de taxi weer naar huis gereden.

Zondag 6 mei 2012 Niagara Falls

Na dat ik om half 10 wakker ben geworden en me omgekleed heb, zijn we naar de Tim Hortons gereden. na een Bagel Belt gegeten te hebben met goede koffie zijn we door gereden naar een Carpool. Daar hebben ons verzameld en zijn daarna doorgereden naar de niagara falls.

Onderweg naar de watervallen komen we nog mooie dingen tegen. zoals een koeien winkel met alleen maar spullen van koeien, de natuur en verteld van Lith ons over hoe het landschap is onstaan en waar we onderweg op moeten letten.

AANGEKOMEN!!

Eenmaal aangekomen bij de watervallen, prachtig om te zien en je kan je niet voorstellen op een foto hoe groot het is. Na een lange tijd gekeken te hebben en langs de kant gelopen te hebben. hebben we nog wat foto's gemaakt en lekker gegeten. Hierna zijn we naar huis gegaan en eenmaal aangekomen heb ik de stagelopers de boerderij laten zien van de Fam Schipper. Na de rondleiding zijn ze weer vertrokken en zat de dag erop.
Ik heb nog even mijn kado's laten zien een de Fam. schipper en ben daarna naar bed gegaan.

Dit was weer een top weekend. met mooie ervaringen.

tot kijk,
groete Jack

  • 08 Mei 2012 - 06:11

    José:

    Leuk hoor! Maar .... we willen wel foto's zien. :)
    groetjes Xxxx

  • 08 Mei 2012 - 06:18

    José:

    Nou, ik wordt op mijn wenken bediend. Daar zijn de foto's. Ik had weer geen geduld!

  • 08 Mei 2012 - 17:23

    Yvonne:

    Ziet er gaaf uit op de foto 's.
    Heb je wel verdiend na zo'n heftige week. xxx

  • 09 Mei 2012 - 12:20

    Monique:

    ha Jack,

    fijn dat je weer een beetje terug in het ritme zit! En nu maar foto's vergelijken tussen Niagara falls vanuit Canada en USA, he? Kijken van waar het het mooiste is...
    Nog veel plezier!

    groeten,
    Monique Botermans

  • 10 Mei 2012 - 12:38

    Mandy Van Achterberg:

    Leuke foto's Jack.
    Nog mar maar ongeveer een weekje en dan zitten we weer thuis.

    Groetjes

  • 10 Mei 2012 - 17:42

    Anita:

    leuke foto's Jack
    ik heb bij je reisvrienden op de site
    gekeken en zie nog meer mooie foto 's
    een welverdiende superdag
    Gr MA

  • 12 Mei 2012 - 16:54

    Nathalie Rasenberg:

    Hoi Jack,

    Leuk foto's allemaal. Succes nog je laatste 4 dagen en een goede reis.

    Groetjes Nathalie

  • 12 Mei 2012 - 21:52

    Fam. De Meijer:

    Hey, Jack
    We hebben genoten van je mooie verslagen en belevenissen daar in Canada. Doordat jullie zo kort bij elkaar zaten, lees je de verslagen van de klasgenoten ook mee.
    Je hebt veel mooie ervaringen meegemaakt maar ook diepe dalen meegemaakt daar door dat noodlottig ongeval van je collega.
    Wij wensen je een goede reis terug met een hoop levenservaring rijker. Groetjes Jos en Carina de Meijer (ouders Corné)

  • 14 Mei 2012 - 11:32

    Marie-Louise:

    Die mooie bloemen die je in canada gezien heb, heten in Nederland tulpen.
    groetje Tante Wies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Aylmer

Jack

-

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 25915

Voorgaande reizen:

22 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Jack in Canada!!

Landen bezocht: